Technical FAQs

Ask a Question

ต้องการเปิดเคสเคลม SMART UPS APC สำหรับเครื่องที่อยู่ในประกัน ต้องกรอกข้อมูลอะไร

สำหรับข้อมูลในการ Onsite  SMART UPS APC ในประกัน ลูกค้าสามารถกรอกแบบฟอร์มขอรับการบริการ ได้โดย Click ที่นี่  

กรุณาส่งแบบฟอร์มขอรับการบริการ (Onsite Service Request Form) ที่ email : customercare.th@schneider-electric.com


To determine the correct Replacement UPS. Before you request Onsite service, you will need to know your UPS model  & serial number.
To find your UPS model #, locate a white bar-code sticker on your UPS. This can be found behind or on the bottom of your UPS. The bar code label will look similar to the one below:



The top row of the bar code sticker indicates the UPS model number. The bottom row indicates the UPS serial number. The first two numbers in the serial number indicate the year that the UPS was manufactured. For example, serial #SB041650513 is a unit manufactured in 2004. The age of the UPS will also help you to determine if you need a replacement battery cartridge. A battery will typically last 3-5 years, varying based on frequency of use, duration of use and environmental conditions such as heat and humidity.
Was this helpful?
What can we do to improve the information ?